Instagram

neděle 12. dubna 2015

Necháš se snadno sbalit?


nadpis-test-love.jpg

1. Jsi na narozeninové oslavě kamarádky a nějaký kluk trošku podnapilý ti řekne: „Kočko, jsi moc hezká, dáme to dohromady?“ Jak zareaguješ?
  a) Jé, nějaký kluk si mě konečně všiml. Jsem nadšená… Je fakt pěknej… Dám to s ním dohromady.
  b) Potěší mě to, zapovídám se s ním a nechám se pozvat na panáka.
  c) Připadá mi to legrační, možná s ním prohodím pár slov a pak se uvidí.
  d) Ignoruju ho.
  e) Seřvu ho, co si to dovoluje. Určitě se s ním nebudu bavit.

2. Co musí kluk udělat, aby se ti začal líbit?
  a) usmát se na mě
  b) rozesmát mě
  c) být milý a vtipný
  d) dobře vypadat a být inteligentní
  e) měl by být perfektní a splňovat 10 bodů z mého seznamu „Jak vypadá dokonalý kluk“

3. Čím by měl být kluk, který na tebe určitě udělá dojem?
  ) To je jedno…
  b) Až tak úplně na tom nezáleží, ale byla bych ráda, kdyby dělat něco normálního.
  c) Bylo by fajn, kdyby měl slušnou práci.
  d) Třeba dobře placený manager.
  e) Naftový magnát nebo něco podobného.

4. Už se ti někdy stalo, že se ti líbilo více kluků najednou?
  a) No tak to se mi stává pořád. Tolik krásných kluků kolem mě…
  b) No občas se mi to stane.
  c) Hm, párkrát jsem to zažila, ale ne moc často.
  d) Ne, to se mi nestává.
  e) Tak to ani náhodou, je to blbost.

5. Sníš někdy o něčem romantickém?
  a) Ano, pořád. Jsem velká romantička.
  b) Docela jo…
  c) No jak kdy…
  d) Tak to se mi stává jen výjimečně.
  e) Ne, nikdy.

6. Stalo se ti někdy, že ses bláznivě zamilovala do nějakého zpěváka nebo herce?
  a) No jasně. Zrovna teď jednoho moc miluju! Vím, že bychom spolu byli moc šťastní.
  b) Tak to se stalo snad každý holce… Já nejsem výjimka.
  c) Jo, líbí se mi nějací, ale nemůžu mluvit o nějakém šílenství.
  d) Kdybych se opravdu zamyslela, tak by se nějaký našel, ale jen se mi líbí.
  e) Ne, tak to je podle mě nesmysl.

Vyhodnocení
(vepiš do políček kolik jsi čeho zaškrtla)
A      B      C   
  D      E   



a)
Snadná kořist
Kluci to mají s tebou vážně lehké. Necháš se snadno sbalit a nejsi ani moc náročná. Sníš neustále o romantických věcech a doufáš, že se ti tvoje sny vyplní. Jsi také dost tolerantní a ráda si užíváš život. Možná si ani moc nevěříš a když tě nějaký kluk začne balit, tak jsi ráda, že vůbec někdo je než abys přemýšlela jestli je dost dobrý. Někdy se ti může stát, že kluci neberou vážně vztahy s tebou. Možná by bylo fajn se občas zamyslet nad zvýšený svých požadavků.

b)
romantická holka
Jsi fakt romantická a toužíš po lásce, vztahu a tak vůbec, ale zase se nenecháš jen tak oblbnout každým klukem. Někdy se ti stane, že tě kluci zklamou a někdy zase ne… Je to různé. Ne, že bys byla úplně naivní, ale někdy se ti stane, že máš sklony chvat se tak.

c)
jsi v pohodě
Jsi pohodářka a nelze říct, že bys byla snadná kořist nebo úplně nepřístupná. Záleží hodně na situaci a na klukovi, který se pokouší tě sbalit. Máš svoje nároky na kluka, ale určitě nejsou nějak přehnané.

d)
náročná holka
Máš celkem vysoké nároky na kluka, který tě zaujme. Jsi sebevědomá a kluk, kterému dáš šanci, musí být hezký, chytrý a zajímavý. Ovšem tvoje nároky jde splnit, pokud se ve tvém životě objeví kluk, který je fakt super.

e)
ledová královna
Máš tak vysoké nároky, že je fakt hodně těžké, aby tě nějaký kluk zaujmul a natož mu dala šanci. Možná bys mohla se svými nároky občas polevit a dát šanci klukovi, který je fajn ale nesplňuje všechny tvoje nároky. Uvidíš, možná pak zjistíš, že je to dobře.

Žádné komentáře :